مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

دانلود آهنگ جدید مهدی فروغی بنام اون چشمات

دانلود آهنگ جدید مهدی فروغی بنام اون چشمات با بالاترین کیفیت

Download New Music Mahdi Foroughi – On Cheshmat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهدی فروغی بنام اون چشمات :

همه چی به کنار
دل من کشته مرده ی دلته
عشق من اون چشای خوشگلته
دست خودت نیست اینجوری مدلته
تو بیای یه قدم
سمت تو دویدنو خوب بلدم
به خاطرت قید دنیا رو زدم
اگه باشی دور تو میگردم
اگه باشی دورتو میگردم

اون چشمات
منو میبره تا خود ماه
شدم عاشقت تو یه نگاه
تویی همدم و همراه
اون چشمات
جادو داره انگار
ندارم آروم و قرار
مسحورتم ای یار

چی میخوای از این دل من دیگه جون نداره
شده مبتلا به عشقت و درمون نداره
دستتو بزار رو دلم ببین چه بیقراره
تو نباشی میشم شبیه آسمون بی ستاره

اون چشمات
منو میبره تا خود ماه
شدم عاشقت تو یه نگاه
تویی همدم و همراه
اون چشمات
جادو داره انگار
ندارم آروم و قرار
مسحورتم ای یار

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

موضوع : موزیک ، تک آهنگ ، | 72 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×